onsdag den 8. marts 2017

Scrap i Ejsing:

Så kom tiden hvor der igen var Scrap i Ejsing 👏🏻😁


Jeg kom hjem med en masse gode sager.

Tingen jeg blev mest glad for, var helt klart den elektriske Big Shot! 

Jeg har længe ønsket mig den.

Jeg har den alm Big Shot med håndsving, men pga. dårlige led mm. fik jeg den aldrig rigtig brugt, og jeg fik en Silhouette i stedet.

Jeg valgte så at sælge næsten alle mine dies, hvilket jeg helt klart fortryd senere! 

Så nu er jeg igen igang med at samle dies sammen på ny 😬🙈


Børnene har nu overtaget min gamle Big Shot med håndsving, men den er jo også super god at have med sig når man skal ud at scrappe, der er den elektriske lige stor og tung nok.


Scrap i Ejsing er simpelthen SÅ hyggeligt! Jeg glæder mig allerede til næste år - billetten er købt 😁



Ingen kommentarer:

Send en kommentar